El taller està inspirat en uns mapes cartogràfics tridimensionals tallats en asta del poble inuit. Aquests són petits objectes allargats de fusta que es poden portar dins dels guants. Tenen unes incisions a banda i banda que indiquen la forma de la costa i es poden llegir amb la mà. Són molt útils per la navegació, ja que es poden consultar a la foscor i floten a l’aigua. (La costa és una línia sense nord, ja que envolta el Pol Nord)
Aquests mapes tant interessants, m’inspiren a fer una obra tridimensional de paret, amb materials que ofereixin la possibilitat de treballar el volum sense ser pesats com l’escorça, el guix i el paper. També a treballar l’encaix de diferents peçes, que unides, dibuixin una forma cartogràfica.
Es tracta de fer petits objectes tridimensionals damunt paper de base, que representen una cartografia inventada, potser basada en la forma d’una serralada, o de la costa mediterrània. Tot anirà recollit en un estoig-caixa.
Porteu, a banda del material bàsic, alguns elements que creieu que podrien servir per a aquest tema: escorça, fustes, etc.