Aquest dijous farem un llibre comunitari per presentar-nos al XI Festival del Llibre d’artista i la Petita ediciò, al qual cada any ens presentem i participem.
“BOOK SECRET
El libro secreto, el libro de los secretos
El libro de artista desvela sin decir, cuenta cosas que no se pueden contar; a través diferentes lenguajes y en su misma construcción, convierte algo muy personal en un mensaje universal, que puede ser leído, interpretado, quizás quedar secreto.”
Nosaltres hem treballat el concepte de llibres secrets o “enigmàtics” últimament i entre ells he escollit el DICCIONARI VISUAL DEL SECRET com el llibre que presentarem. És un diccionari il.lustrat de sinònims de la paraula SECRET Aquest és un llibre d’artista plegable de 12×12 cm a on Il.lustrarem 16 paraules amb collage. Cada assistent il.lustrarà 1 o 2 paraules. Cada paraula té una consigna i una imatge d’inspiració, per exemple la paraula ENIGMA està relacionada am la imatge de laberint o AMAGAT amb un mapa. Podeu veure imatges del taller que vàrem fer sobre aquest mateix tema en aquest enllaç: 180. Libres Enigmàtics – Diccionari del Secret | taller de pintura creativa
PARAULES: AMAGAT – CONFIDENCIAL – CLASSIFICAT – ÍNTIM – ARCÀ – REVELACIÓ – MISTERI – IGNOT – OCULT – INPENETRABLE – ENIGMA –CLAU – ESTRANGIS – SIGILÓS – ANÒNIM – CLANDESTÌ