Publicado el Deja un comentario

:::: DIJOUS ARTÍSTICS: 3-10-2019 de 6 a 8 DE LA TARDA: MAPES: MAPA TEIXIT ::::


Aquesta setmana comencem un nou tema anomenat MAPES.
Treballarem durant unes quantes setmanes amb diferents tipus de formats, des de llibres a mapes desplegables.
Per començar amb el tema, ens inspirarem en l’obra de l’artista del fiber-art Eszter Bornemisza (Hogria). Podeu consultar la seva web: Eszter Bornemisza – Fiber Art & Mixed Media

A les obres del full podeu observar que fa uns tapissos sobre malla de fil flexible. A sobre d’aquesta, cosint o encolant, fa un collage de teles i paper en forma de mapes urbans.
A part de la transparència donada pel collage parcial sobre la malla, estaca el treball acurat del tall dels mapes amb paper preparat previament amb pintura o gravat.
Podeu comprovar que es tracta d’un treball molt complex i a la seva web hi ha detalls ampliats a on es pot veure.
En aquesta web, podeu consultar altres artistes del fiver-art: http://www.62group.org.uk

Nosaltres treballarem d’una manera similar amb paper sobre malla de fil per fer un tapis.
Porteu tisores, cutter, pinsells i aquarel.les.

Deja un comentario